גם קבוצות הפוטבול גילו את נפלאות הגוגל גלאס

הגוגל גלאס עדיין לא נמכרים לקהל הרחב, אולם אנחנו יכולים פחות או יותר לדעת מה יהיו השימושים העיקריים בהם: צילום תמונות וסרטי וידיאו, צפייה בחדשות, קבלת הנחיות נסיעה או הליכה לכל יעד שנרצה, לראות את היומן שלנו מול העיניים וכו' – אבל מסתבר שישנם עוד שימושים אפשריים למשקפיים של גוגל, חלקם מפתיעים למדי: לפחות אחת מקבוצות ה- NFL (ליגת הפוטבול המקצוענית של ארה"ב) כבר נעזרת בגוגל גלאס כדי לנסות להשתפר.
חלוצת השימוש בטכנולוגיה העתידנית (למרות שהיא כבר כאן) היא מינסוטה ויקינגס, שאת עונת 2013 סיימה במאזן שלילי של 5 נצחונות ו- 10 הפסדים, וכעת מקווה כי הגוגל גלאס יסייעו לה להשתפר.

על פי דיווחים מארה"ב, הוויקינגים ממינסוטה השתמשו במשקפים של גוגל במהלך אימוני הטרום עונה, אם כי לא ברור בדיוק איך הגאדג'ט המסקרן תרם לשיפור היכולות. ייתכן שהמשקפיים מאפשרים לקוורטרבק (הרכז של הקבוצה) לראות את המגרש בצורה טובה הרבה יותר (כולל מידע שאינו נגיש בלעדיהם) ואולי הם נועדו לשדר לצוות המאמנים תמונות מזווית ייחודית, מתוך המגרש, כך שהם יוכלו לדעת טוב יותר אילו תרגילים עובדים ואיך לשדרג יכולות שונות של כל שחקן ושחקן. גם המחשבה על צפייה במשחק פוטבול מזווית הראיה של עיני אחד השחקנים בהחלט מציתה את הדמיון, אם כי לנוכח היותם של הגוגל גלאס שבירים ובשל הפיזיות הגבוהה של הפוטבול, קשה להאמין כי הדבר אכן אפשרי…

אודות glassisrael

כתוב תגובה

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם.חובה למלא את השדות המסומנים *

*