קמפיינים מיוחדים מאוד הצליחו בשנים האחרונות ליצור הייפ אדיר סביב מוצרים חדשניים כגון גוגל גלאס. אבל חשוב להבין שכל הזמן יש חידושים בפיצ'רים ואפילו שינויים בהרגלי גלישה וצריכת תוכן באינטרנט. אז מה הכי נכון להיום בתחום השיווק הדיגיטלי? מומחי הדיגיטל של אקסקטיב מרקטינג עם הדברים הכי חמים בתחום, ב-2020.
הרשת שיורדת והרשת שעולה
אנחנו האחרונים לומר שצריך להספיד את פייסבוק, אבל צריך להכיר בעובדות. בקרב לא מעט קהלים, הפופולריות של פייסבוק נמצאת בירידה. אבל כשרשת חברתית אחת נמצאת בירידה יש אחרת שנמצאת בעליה. הרבה מאלה שכבר לא בפייסבוק נמצאים באינסטגרם או בטיק טוק. אז כאשר רוצים להשקיע בשיווק דיגיטלי נכון, צריך להפנות תקציבים לרשת החברתית שהכי מתאימה עבור הלקוחות שלכם.
כך משיגים תוצאות מהר
בשיווק דיגיטלי צריך לשלב חשיבה אסטרטגית לטווח ארוך עם חשיבה אסטרטגית לטווח קצר. אם תשאלו את החבר'ה של אקסקטיב מרקטינג שעוסקים בשיווק דיגיטלי הרבה מאוד שנים, הם יסבירו כך. שיווק דיגיטלי מהיר ב-2020 נעשה בשיטות של קידום ממומן. צריך לבנות קמפיינים ממומנים בצורה מהודקת ומשויפת. צריך לנקוט בטריקים יצירתיים, כדי ליצור עוד יותר עניין. השגת תוצאות מהירה בשיווק דיגיטלי נחוצה לעסק חדש, בהשקה של מוצרים חדשים, אם יש לכם מלאי שאתם רוצים למכור ומהר.
הקמת חנות דיגיטלית בפלטפורמה מנצחת
אף איש פרסום דיגיטלי שמכבד את עצמו לא יכחיש שב-2020 חל גידול עצום בענף המכירות אונליין. בין היתר, משבר הקורונה הביא לגידול עצום, על חשבון חנויות רגילות. עם אקסקטיב מרקטינג אפשר לבנות חנויות דיגיטליות בפלטפורמות מנצחות. בחנויות הללו אפשר למכור כל דבר, בכל מקום, לכל אחד. את החנות חייבים לעצב בפלטפורמה גמישה ולדבר בשפה העיצובית והשיווקית המתאימה לקהל היעד. אגב, מכירות דיגיטליות כיום אפשר לפתח בצורה יפה גם בעזרת פייסבוק או אפילו דרך אינסטגרם.
התוכן המושקע רלוונטי מתמיד
שיווק דיגיטלי מתבסס במידה רבה על קמפיינים ממומנים אך גם על קידום אורגני. הבסיס הוא אתר אינטרנט מוצלח, שאפשר להפוך לחלון ראווה תדמיתי או להגיע למכירות ישירות. אך כדי שאתר יהיה בעל איכות שיווקית מקסימלית, חייבים להשקיע גם בתוכן. תמונות, תצלומים, גרפיקה, הכל טוב ויפה אבל יש הרבה ערך למילה הכתובה. מאמרים מקצועיים מספקים ערך לגולש ומביאים טרפיק גם ב-2020. יותר זה, מאמרים באיכות גבוה מזוהים היטב על ידי גוגל. התוצאה היא שהדירוג בגוגל עולה ואז, החשיפה של האתר עולה.
שיווק בעזרת אותנטיות
שיווק דיגיטלי חזק באמת הולך ביחד עם וויתור מסוים על הפרטיות. אם אתם רוצים מיתוג אישי חזק, אתם צריכים להעביר מסרים אישיים. צרו פרסומים בבלוגים, כתבו דברים ברמה אישית, ספרו קצת על החיים שלכם, בהקשר של העסק וגם במובנים אחרים. צרו עניין באחרים ואנשים יגיעו אליכם.