מציאות רבודה

בקרוב נוכל לבצע עסקאות שונות בהינף כף יד, לצלם תמונות ולמסגר אותן בעזרת נפנוף ידיים קליל ולשלוט במיכון מורכב כשהבקרים והמכוונים הם למעשה האצבעות שלנו – כך על פי התחזית של "אוגומנטה", חברה פינית צעירה (נוסדה ב- 2012) אך מובילה בתחום המחשוב הלביש.
התחזית הנ"ל, שאולי לפני מספר שנים הייתה נשמעת כמו מדע בדיוני אולם כיום נתפשת בעינינו כהגיונית וקרובה, הוצגה על ידי אוגומנטה (Augumenta) בכנס ה- Wearable Tech Conference & Expo האחרון שנערך בניו יורק.

אנשי אוגומנטה לא הציגו תיאוריה בלבד, אלא חשפו, בהופעת בכורה, גרסאות הדגמה של תוכנות ופלטפורמות שיאפשרו שימוש נרחב במציאות רבודה (Augmented Reality) בדגמים השונים של המחשוב הלביש שנמצאים בשלב זה או אחר של פיתוח: ה- Moverio (המשקפיים החכמים של חברת Epson), האבטיפוס של המשקפיים החכמים של ChipSip וכמובן המשקפיים החכמים שמפתחת גוגל ושדגמים ראשוניים שלהם כבר נמכרו ברחבי העולם ומעוררים התלהבות וציפייה.
ליתר דיוק אוגומנטה מציעה פלטפורמה לפיתוח אפליקציות כשקהל היעד שלה מורכב ממפתחי אפליקציות וכן מיצרני המכשירים השונים. לדברי נציגי החברה, "הערכה שמפתחת אוגומנטה מאפשרת הוספת שליטה במחוות גוף ובקרה על משטח וירטואלי למצלמות המהוות חלק בלתי נפרד מהמחשוב הלביש".

אודות glassisrael

כתוב תגובה

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא תפורסם.חובה למלא את השדות המסומנים *

*